Off White Blog
Scallywag, Lucky, FreeFire med zmagovalci v RHKYC Nha Trang Rally

Maj 7, 2024

Bil je obračunan kot bitka trimaranov in dokazal se je kot Orma 60 v Hongkongu SHK Scallywag / Fuku premagali gostujoče Maserati Multi70 iz Italije za večnamensko odlikovanje v uvodnem Royal Hong Kong Yacht Club Nha Trang Rally. Vendar pa je bil nov dogodek toliko več kot razplet.

Hongkonški Orma 60 SHK Scallywag / Fuku na začetku kraljevega hongkonškega jahtnega kluba Nha Trang reli; Vse fotografije: RHKYC / Guy Nowell

Dogodek - natančneje ime in potek - je bil ustvarjen ob poznem obvestilu, da bi nadomestil dirko Hong Kong in Vietnam, dveletni zaključek letnega tekaškega teka na Kitajskem. Zaradi spremembe tečaja v Nha Trangu je bil dogodek preimenovan zaradi zaščite celovitosti in rekordov dirk od hongkonškega do vietnamskega dirka, ki je vseboval izvirnih devet prijav.

16. oktobra, drugi od dveh dni štartov v Hong Kongu, je bil startni čas prilagojen na 15:10 HKT, potem ko je ekipa vodstva dirk pozno dopoldne objavila popravljen tečaj, vključno z dodatnim območjem za izključitev blizu vzhodno od mesta Quoy Nhon v Vietnamu in nova zaključna točka.

Sedem jaht se je začelo z vzhodnim vetričem 12 vozlov, skoraj 28 ur po IRC Racer 2 jahtah Jinn in Lion Rock se je odpravil. (Dva zagona sta bila večinoma varnostni ukrep, s čimer bi zagotovili, da bodo večje čolne za manjšo floto po potrebi dobile podporo.)

Sam Chan's TP52 FreeFire začeli hitro, čeprav Scallywag, voden z Avstralski skiper David Witt jo je kmalu prehitel in vodil floto, da je najprej očistila Lei Yue Mun Gap.

Na drugem mestu je bil Maxi 72 v lasti ZDA Srečna sledi Maserati, z italijanskim skiperjem Giovannijem Soldinijem in njegovo ekipo so se zaradi komercialnega prometa v pristanišču nekajkrat prisilili v taborjenje. Preostali del flote je nato očistil vrzel in nadaljeval mimo Shek O Rock in brez pogleda na jug.

Maserati Multi70, ki je prikazan v Lei Yue Mun, je bil postavljen blizu konca dirke

Maserati Multi70, prikazan v Lei Yue Mun, je bil postavljen blizu cilja v Nha Trangu

Ob 17:00 HKT, Scallywag jadral je pri 17,7 vozlih VMG in 2 nm pred Maserati, ki je talil 16,4 vozla in je potegnil 8 nm Srečna, najljubši za odlikovanje linij. Oba trimarana sta se že pred časom divjala, jurila po Južnem Kitajskem morju Scallywag izpluli so v Nha Trang v pretečenih 30 urah 9 min 27 sekund, prišli so 17. oktobra ob 21:19 HKT.

"Prezgodaj postaram za to," je rekel Witt. "Bilo je zelo mokro, zelo utrujajoče in trdo delo, vendar smo na koncu dobili rezultat. Resnično dobra dirka s Maserati. Na koncu smo morali sprejeti nekaj odločitev, a smo to pravilno dobili. Vsi so na varnem in čoln je v enem kosu. "

Scallywag navigator Trystan Seal je dodal: "Mislim, da je bila sreča na naši strani, zagotovo pa smo tudi premik odigrali res dobro. Prebrali smo, kar je bilo pred nami, in se pojavili na vrhu. "

Maserati prečkal ciljno črto ob 22:57 HKT, 1 uro 38 minut zaostanka Scallywag. "Do prihoda je bil zelo lep reli," je dejal Soldini. "Noč je bila zelo mokra, veliko vetra, veliko hitrosti in uspelo nam je priti v dobro pozicijo in smo imeli odlično, težko trkaško dirko.

"Mislili smo, da smo že zmagali. Vendar, ko smo prispeli kakih 40 nm iz Nha Trang-a, smo imeli nekaj vetrov, zadnji pa je bil ogromen, tako da smo dve uri puščali brez vetra. "

Američan Maxi 72 Lucky je v 41 urah 30 min 10 sekund osvojil odliko v liniji monohull

Ameriški skiper Bryon Ehrhart je bil navdušen, ko je bil star 72 Srečna, IRC Racing 0 zmagovalec na dirki po Hongkongu v Vietnamu 2013, je prišel 18. oktobra ob 8:40 HKT, da bi v pretečenem času od 41 ur 30 minut in 10 sekund prevzel odlikovanje z monohulnimi častmi.

"Miting je bil fantastičen. Dober vetrič skozi vse močne valovne razmere, "je dejal Ehrhart. "Naš načrt jadranja z opuščanjem je bil, da ostanemo v skladu z nastavljenimi valovi. Bilo je zelo težko morsko stanje in vsi so se dobro odrezali. "

Naslednji niz je bil Sam Chan Chan FreeFire ob 15:37 HKT v popravljenem pretečenem času 66h 22m7s, trkanje Srečna brez prepirov za zmago IRC Racer 0 in IRC na splošno. FreeFire je bil pozneje potrjen kot skupni zmagovalec IRC, ko sta bila Joachim Isler in Andrew Taylor's Mills 41 Zaseda - edina jadrnica, ki je lahko premagala FreeFire - je bila zadnja jadrnica, ki je ob 22.40 HKT priplula v Nha Trang in osvojila IRC Racer 1.

Russ Parker, FreeFireSkipper je dejal: "Bilo je mokro, zelo mokro, a hitro. To je bil naš najhitrejši čas za Nha Trang in odličen rezultat. Resnično cenimo odlično delo RHKYC-ja za krmarjenje po resnih ovirah ob 11. uri in nadaljevanje dogodka. Žal Sam tokrat ni mogel z nami, toda posadka bi se mu rada zahvalila, ker nam je dal tako veliko jadrnico in priložnost. "

Skifpered Russ Parker je v Nha Trangu potrdil FreeFire kot skupni zmagovalec IRC

Santa Cruz 72 Geoff Hill-a Antipodi odplaval popravljen pretečen čas 68 ur 33min 1 sekund in zasedel tretje mesto v IRC Racer 0.

"To je najboljši dogodek v Aziji," je dejal Hill. "Imeli smo se fantastično in to smo storili nekaj manj kot 50 ur in dosegli smo največjo hitrost 31 vozlov, kar ni slabo za 30-letno jadrnico."

Minuto zatem Antipodi prečkal cilj, Nicolas Cohen-Addad's J122e Jinn prečkal črto, da bi dvignil trofejo v svoji diviziji.

"To je bil dober miting, vendar je bil grob, še posebej prvih 20 ur," je dejal Cohen-Addad. "Imeli smo 32-33 vozlov hitrost navzdol s 5-6m otekline. Za dva naša posadka je bila to res njihova prva izkušnja in so bili malce pretreseni.

"Izgubili smo tri vrtoglavice. Preveč je bilo vetra, da so pihali. Ujeli smo se v labirintu ribiških mrež, morali opraviti nujne primere in gibe, in tako smo razstrelili A2. Imeli smo se lepo!"

Geoff Hill, poveljnik antidona Santa Cruz 72, je dejal: „To je najboljši dogodek v Aziji. Imeli smo najvišjo hitrost 31 vozlov, kar ni slabo za 30-letno ladjo.

Geoff Hill, poveljnik antidona Santa Cruz 72, je dejal: „To je najboljši dogodek v Aziji. Imeli smo največjo hitrost 31 vozlov, kar ni slabo za 30-letnega čolna. "

Prej Zanzibar iz Singapurja so se upokojili zaradi škode na ploščadi Lion Rock se je zaradi pomanjkanja vetra upokojil le manj kot 1 nm od cilja.

Dogodek je zaključil dirkaški teden China Coast Race, ki se je začel s tridnevno regato Kitajske obale, čeprav so dirke drugi dan odpovedane zaradi pomanjkanja vetra.

V IRC Racer 0, Shawn Kang's Ker 46+ Alpha + zadnji dan je vzela dve zmagi in tako končala točko pred FreeFire, medtem ko je Yuye YanMorska volkinja končala pred svojo glavno tekmovalko Mandrake III v IRC Racer 1.

Hermana WongaKiasu so se v finalni dirki po otokih odlično odrezali za IRC Racer 2 za eno točko Noel Chan in Denis Ma'sDivjanje, z Nickom SouthwardomWhisky Jack obrezovanje Mei Han ChungDexter II s točko na vrh IRC Racer 3.

V HKPN sta Thomas Wong in Patrick KwanDing Dong Zadnji dan so vzeli dve krogli in zmagali v diviziji, medtem ko Peter Churchouse Moonblue 2zmagal v IRC Premier Cruising.