Off White Blog
Giorgio Armani na svoji počitniški hiši Pantelleria

April 1, 2024

Prvič sem se stopil na italijanski otok Pantelleria (nahaja se v ožini Sicilije v Sredozemskem morju) pred 30 leti, ko sem se tam odpravil na obisk k prijatelju. Verjeli ali ne, ni mi bilo všeč. Pričakoval sem, da bo bolj eksotičen, ne tako "trd". Ni bilo lepih hotelov, restavracij, življenja. Za kuhanje smo potrebovali generator. Največje navdušenje dneva je bilo, ko je šel avtomobil na cesto. Toda po nekaj dneh sem se prilagodil neaktivnosti. Nekega dne sem pogledal na tisto vedro nebo in vse je bilo ravno tako tiho in mirno - čista tišina.Giorgio-armani-Pantelleria-3

Leta 1981 sem se vrnil k obisku drugega prijatelja in se odločil, da bom tam kupil hišo. Nekaj ​​let pozneje sem kupil še en košček zemlje, ki je bil bližje vodi in od takrat je ta otoški dom vsako leto avgusta moje poletno zatočišče. Seveda je Pantelleria v teh dneh precej drugačna: ima elektriko, nekaj je hotelov in avtomobili, ki se vozijo mimo na cesti, niso več velika atrakcija. A še vedno ohranja tisto nedotaknjeno divjino in lepoto, ki me spominja na tisti trenutek, ko sem prvič kupil hišo.Giorgio-armani-Pantelleria-2

Prvotne strukture so bile dve zapuščeni dammusi na tem izoliranem mestu, kjer so ljudje pogosto nabirali indijske fige iz velikanskih kaktusov. (The dammuso je tradicionalna arhitekturna zgradba iz naravnih materialov, kot so skala, rdeči tufo in omet, v Pantellerijo so jo uvedli v 10. stoletju.) Kamnite stene debele dva metra so zgrajene iz vulkanske kamnine, strehe z belimi kupolami pa so naravne oblike izolacije in zaščite pred ekstremno visokimi temperaturami, zato so prostori v hiši hladni, zrak pa ves čas svež - še boljši je od klimatske naprave!Giorgio-armani-Pantelleria-4

Čudno, da zame morje ni bilo prioriteta. Bil je ves otok, lahek in grob, divji teren. Obkroženo z ogromno, črno vulkansko skalo je bilo ponižno - lokalu je dalo moč. In potrebovala sem naravno silo, ki mi bo pomagala pri sprostitvi.Giorgio-armani-Pantelleria-5

Z leti sem neumorno delal na vrtu Oasis, ki obdaja mojo hišo. Vključuje spektakularna drevesa Tiaré, čudovite grmovnice vrtnic, jasme iz jasmina, redke ciprese in 300 let stare palme, uvožene s Sicilije, da ne omenjam lokalnih korenin Echninocactus grusonii rastline in kaktusi (kaktusi). Vsako leto nepremičnina dobi preobrazbo za vzdrževanje. Pravzaprav so bila lani dela na bazenu in tudi notranjost sem popolnoma prenovila s pomočjo kosov iz moje linije Armani Casa.Giorgio-armani-Pantelleria-6

Na tej hiši sem se odločil iz več razlogov za arhitektko Gabriello Giuntoli. Po rodu je iz Pantellerije in odlično razume naravno okolje. Poleg tega ima prirojeno sposobnost razumevanja nekega okusa in potreb, tako da te ideje pretvori v resničnost, ki je preprosta, naravna in na koncu tudi razkošna. Kaj imam najraje pri tej hiši? Zunanja terasa dnevne sobe, ki gleda proti morju; bazen, ki se zdi kot naravni bazen med divjo pokrajino; občutek umirjenosti in sprostitve; in dejstvo, da je tako blizu Milana, se mi zdi, kot da sem oddaljen od civilizacije.Giorgio-armani-Pantelleria-7

Ta počitniška hiša v Pantelleriji odlično odraža moj vid in osebni slog. Tako kot pri oblačilih tudi dom odseva osebnost. Zato je tako pomembno, da izberete predmete, ki pripomorejo k naravni predstavitvi vaše osebnosti. V svojem domu se morate počutiti prijetno, sproščeno in razvajano. Všeč mi je vse, kar ima v naravi temelje, ne glede na to, ali govorimo o materialu, barvi ali obliki. Zdaj imam več domov po vsem svetu. Vsaka je zelo različna, vendar je skupni imenovalec med njimi ta, da vsi odražajo mojo osebnost in okoliške naravne krajine. Giorgio-armani-Pantelleria-1

Ljudje me pogosto sprašujejo, da primerjam svoj dom v Milanu z mojim domom v Pantelleriji. Gre za dve popolnoma različni realnosti in opravljata različne funkcije. Doma v Milanu preživljam svoje delovno življenje in se držim delovnega urnika od ponedeljka do petka. Je sodoben, funkcionalen in linearen. Lahko se sprostim in prepustim ljudem, pa še v dveh sekundah sem v pisarni. Poleg tega sem v središču Milana!Giorgio-armani-Pantelleria-8

Pantelleria je moje poletno zatočišče. Živim na prostem, ko sem tam. To je edino mesto, kjer resnično čutim, da se lahko "izklopim" in pobegnem od stresa in obrabe delovne dobe. Včasih sem obiskal le poleti, nedavno pa sem se jeseni in pomladi napotil tja do konca vikenda. Tako blizu je Tunizije, da je vreme vedno toplo in vabljivo. Moja sestra pravi, da je edino mesto, zaradi katerega se moj obraz spremeni. Zato, ker sem resnično sproščena; stres izgineGiorgio-armani-Pantelleria-9

Dan na Pantelleriji

Dan v mojem življenju na Pantelleriji je temelj otoškega življenja, ki ga do konca preživljamo na prostem. Moj dan se začne s pohodom po otoku ob 7:30 zjutraj (vedno sem bil zgodnji vstajnik) in v nasprotju s tem, kar me ljudje dražijo, mojih gostov ne "potegnem" z mano - razen če nočejo , seveda. Po pohodu zajtrkujem z družino in prijatelji, ker sem tako polna energije, vendar so vedno na pol zaspani! Po zajtrku običajno popeljemo čoln na morje in gremo na kopanje.Potem se ob obali vrnemo na obalo na kosilo. Obroki so vedno imeli zunaj. Po kosilu si privoščim kratko počitek do poznega popoldneva. Potem bomo morda šli na lokalno tržnico ali si ogledali film. Večerja je nenehno zunaj in nenehno pri svečah.

Zgodovinski zaslugi

Besedilo napisala Giorgio Armani

Prevedel Justin Cheong

Ta zgodba je bila prvič objavljena v L´Officiel Singapur.